Kilka słów o mnie

Mam na imię Magda i jestem ciekawa świata

Już w szkole nie mogłam się zdecydować jaki jest mój ulubiony przedmiot, dlatego zintegrowałam matematykę, języki i geografię, zarządzając finansami w korporacji międzynarodowej, zwiedzając świat (prywatnie i zawodowo) oraz zapisując to, co mnie zaintrygowało, zachwyciło i zbiło z tropu.

Mam na imię Magda i uwielbiam Indie

Indie przytrafiły mi się po raz pierwszy w 2008, kiedy to, nie wiedząc co mnie czeka, ale też nie zastanawiając się dwa razy, spakowałam walizkę i ruszyłam, zupełnie sama, zgłębiać tajniki lokalnego rynku nieruchomości. Moja kariera zawodowa potoczyła się inaczej, jednak kawałek serca zostało w tym niesamowitym kraju i dalej się błąka po zatłoczonych, wypełnionych kolorami, zapachami i dźwiękami ulicach. Wróciłam po siedmiu latach, tym razem już z projektem, związanym z finansami. A raz kolejny - rok później.

Mam na imię Magda i napisałam książkę, którą chciałabym się podzielić

Moje wyjazdy do Indii zawsze wywoływały duże zainteresowanie – każdy chciał wiedzieć jak tam tak naprawdę jest. Niestety, na pytania o ten niesamowity kraj nie ma prostych i krótkich odpowiedzi. Dla każdego zdania, które wypowiadałam, zawsze mogłabym dołożyć drugie, o przeciwstawnym znaczeniu – i obydwa byłyby prawdziwe. „Smaran” mieści w sobie więcej niż jedną perspektywę i jest moim prezentem dla wszystkich tych, których interesują wyczerpujące odpowiedzi.


Pomóż mi wydać moja powieść


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Fragment (Arunachalam Muruganantham)

Ostatnia kropka, czyli co dla Was mam

Spis treści